今朝拎j仔番學校,,,,,我想死.,,,,熱到喊
晨早樓樓得係課室到都唔知你做乜-口-...搞調位d野- -?哈
maths d野好難,,,要做下先得xp -phy..笑到我- - -中文,,我有聽書呀,,,佢問哥係咪今日ce,,我話係,,跟住佢話哥死緊-口-,,,佢冇番去練過-,-
感謝lun+venus的生日卡:D,,,,個籠包好得意~
2堂bio,,,方霆同軒又調位,,,佢真係好好笑,,,放學又話要quiz,,,睇黎我地都係requiz見- -
lunch,,,爆開心呀,,,5->4丁友食飯於m記,,,,笑笑笑笑,,,真係好開心=]
eng變做chem,,,燥底! -2堂amaths,,,,終於有得笑啦......[乜我真係好膠咩- -]
放學,,,,quiz,,,,死緊,,,就咁數都數到自己唔合格- -
即係咁,,,我勁想講,,,,不如你收聲啦,,,,..你究竟真唔知定假唔知架..
唔好以為自己做左d咩人地會唔知啦,,,,,
仲有,,,唔該你收下你把口,,,,我唔搞你你搞我!?
我一早都知你架啦,,,日日都啤住晒,,,,想點姐?我知咩原因,,,你都唔駛咁呀?
你都仲未比人批判,,,,,你都未識死,,,,
唔應該咁講,,,,你一早知係遲早既事,,,,所以開始拉人,,,你同佢想拉我- -,,,我唔受喎..
仲有你,,,,,扮晒熟咁,,,,你把聲好''ang''耳呀,,,我毛管凍囉..
即係咁,,,不如你唔好講野啦..
唔敢同你講咁多野,,,因為,,,我相信你已經係果邊既人喇,,,,
唔好以為我見唔到你傳紙仔- -
kamfung話我蠢,,,點解唔睇佢寫咩....佢地拉我,,,kamfung叫我痴埋去,,知己知彼喎...xp 哈,,,我係卧底=D
總之我唔想理啦,,,,我真係睇唔過眼,,你唔好諗住搞我,,,俊賢講得岩,,睇下邊班人fd多,,,,
不過kamfung數落............就- -
|