BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 1
累積人氣: 6213
2009 年 5 月 25 日  星期一   雨天


我唔搞你你搞我? 驚訝 分類: 未分類

今朝拎j仔番學校,,,,,我想死.,,,,熱到喊

晨早樓樓得係課室到都唔知你做乜-口-...搞調位d野- -?哈


maths d野好難,,,要做下先得xp -phy..笑到我- - -中文,,我有聽書呀,,,佢問哥係咪今日ce,,我話係,,跟住佢話哥死緊-口-,,,佢冇番去練過-,-

感謝lun+venus的生日卡:D,,,,個籠包好得意~

2堂bio,,,方霆同軒又調位,,,佢真係好好笑,,,放學又話要quiz,,,睇黎我地都係requiz見- -

lunch,,,爆開心呀,,,5->4丁友食飯於m記,,,,笑笑笑笑,,,真係好開心=]

eng變做chem,,,燥底! -2堂amaths,,,,終於有得笑啦......[乜我真係好膠咩- -]

放學,,,,quiz,,,,死緊,,,就咁數都數到自己唔合格- -


即係咁,,,我勁想講,,,,不如你收聲啦,,,,..你究竟真唔知定假唔知架..

唔好以為自己做左d咩人地會唔知啦,,,,,

仲有,,,唔該你收下你把口,,,,我唔搞你你搞我!?

我一早都知你架啦,,,日日都啤住晒,,,,想點姐?我知咩原因,,,你都唔駛咁呀?

你都仲未比人批判,,,,,你都未識死,,,,

唔應該咁講,,,,你一早知係遲早既事,,,,所以開始拉人,,,你同佢想拉我- -,,,我唔受喎..

仲有你,,,,,扮晒熟咁,,,,你把聲好''ang''耳呀,,,我毛管凍囉..

即係咁,,,不如你唔好講野啦..


唔敢同你講咁多野,,,因為,,,我相信你已經係果邊既人喇,,,,

唔好以為我見唔到你傳紙仔- -

kamfung話我蠢,,,點解唔睇佢寫咩....佢地拉我,,,kamfung叫我痴埋去,,知己知彼喎...xp 哈,,,我係卧底=D


總之我唔想理啦,,,,我真係睇唔過眼,,你唔好諗住搞我,,,俊賢講得岩,,睇下邊班人fd多,,,,

不過kamfung數落............就- -



2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


好高與哇^^ 分類: 未分類

好高與哇~~~~~~~~

            仲以為佢唔記得tim...... 

      hehe,,,,,,,可惜我去左切蛋糕,,,,,同唔到佢傾計啦/ \..

不過唔緊要^^....佢呢2句真係甜過食蛋糕xpxp

[笑到正係打公仔xp]



感謝.. 愉快 分類: 未分類

  生日快樂to哥,火火,,

                        我地同一日生日架


感謝打電話,sms,msn,facebook比我既人,,,,多謝你地..

我過左一個平凡的生日,,,,都幾好...自己開心就得喇:D

做下功課咁,,,呀,,仲有睇番上星期既巾幗口雄同埋老婆大人2...xd [口字唔識打- -]

補習冇得睇嘛- -

蛋糕:D

       


你真係想咁?我同你講啦,,,,真係有時候知咁多未必好,,,,

 你心碎佢又會唔會知? 好似我咁,,,,lur下lur下lur過去啦,,,但係佢一搞我我都唔會放過佢!