今日蚊蚊同埋詩筠都冇番學,,,,,搞到我地頭6個幾靜 =XXXXX=
第一堂geog唔知點解好眼訓,,,我係咁叫醒自己唔好訓,,仲有我仲覺得好凍....我有病="
之後我都好擔心,,,,我驚pe堂跑跑下會暈,,,,,,,,,,[= 不過好彩,,佢比我地打完波,排球先跑,,
咁我醒哂就唔驚暈=] -我running test一次比一次進步=]]]]] 好開心呀>,< !
hist堂都依舊有聽書,,,,,,抄notes,, 人地話上完pe堂會容易訓,,但係我上左咁多次都冇訓="
仲好好好好好好精神,,,XDD 係完全冇訓呢個念頭XDDDDD!
但係如果PE完左先lunch既話,,,,,就真係好易訓,,,我肯定XD
ENG boxer佢想同我地傾下picnic d 野,,,,所以list好快就講完,,好! 之後我地唔知邊個話打邊爐=00=
boxer 話we may go to toilet after that........="
Lunch同青衝去食,,,,KFC,,我同shirley share一碟飯,,,,,我地趕住練歌,所以早dd番學校..
跟住2堂maths堂,,,,我覺得好難,,,,,,可能我f.2對呢課既基礎打得唔好,,,唔係好識T_____T
不過點都好啦,,,,,我要加油=]]]!
中文堂我地依舊調位,,,,但係我地好嘈,,我都知道佢忍左我地好耐,,所以佢下堂唔駛我地調lu.......
放學我諗左好耐..唔知去ex2d練歌好定係去青衝好,,,,,所以我決定2邊走,,,humhum=]
我真係覺得自己好醒XD!
都係隔離課室者,,,=..=
不過106比人用左,,,我地就係平台練,,,,,去下青衝,,去下平台,,,,,,,,,,痛.
點知我地比賽遲左好多,,我練完之後係等既時間就青衝of course!=]
點知等等下6點先比賽,,我地係最後果隊,,,不過都好,,我地終於等到大業番黎,,
好開心=]=]]]]]]]]]]
我地就比賽,,首先唱誦詩..XD,然後旺旺小饅頭,跟住係青春舞曲..最後又番到旺旺小饅頭..XDXD
好GAG呀>,<!,,,,,,
走敆陣又見到BBS係馬路開會,,就咁就HEA左一陣.
番到屋企好夜,,..... |