BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 3
累積人氣: 6194
2007 年 11 月 25 日  星期日   晴天


搵唔到....@~~@ 不安 分類: 未分類

我硬係覺得今日既我依然失敗..............

較鬧鐘起身,,,,點知番訓.........

諗住做剪報..唔知搵咩報紙="

之前既禮拜都係忙呢d,,,,,,,搞到好夜訓,,x__x

中史問答&剪報我唔中意做T_________T

努力不了............................................................................

今日都仲睇到蝴蝶邨4歲男童既新聞........

唔知誰對誰錯..

因為離屋企唔係好遠,,,,都要關心一下嘛=]



2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


報章 無奈 分類: 未分類

我今日一早起左身番學校攞番本剪報簿......

開頭搵極都搵唔到,,幾驚.@~~@

不過,..好彩最後都搵得番=]]]]

之後我用左琴晚少少時間,,今日行番學校同埋番黎既時間,加埋今日既十幾分鐘完成左"灰衣人"

睇電視,做下功課咁LO~

我見到我隻miffy幾黑下,,所以我就洗下佢,,,,又好似白左d XDD

今晚通天幹探大結局....一定好好睇^___________^

我又是搵唔到剪報做剪報=..,=..

算!

聽到一宗新聞,,,係屋企附近,,,好陰公lo~

點解會發生咁既事,,???!!?!!!

希望佢好番,冇哂事啦,,=]



2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


好gag的一天=]]]] 驚訝 分類: 未分類

今日蚊蚊同埋詩筠都冇番學,,,,,搞到我地頭6個幾靜 =XXXXX=

第一堂geog唔知點解好眼訓,,,我係咁叫醒自己唔好訓,,仲有我仲覺得好凍....我有病="

之後我都好擔心,,,,我驚pe堂跑跑下會暈,,,,,,,,,,[= 不過好彩,,佢比我地打完波,排球先跑,,

咁我醒哂就唔驚暈=]      -我running test一次比一次進步=]]]]]  好開心呀>,<  !

hist堂都依舊有聽書,,,,,,抄notes,,  人地話上完pe堂會容易訓,,但係我上左咁多次都冇訓="

仲好好好好好好精神,,,XDD 係完全冇訓呢個念頭XDDDDD!

但係如果PE完左先lunch既話,,,,,就真係好易訓,,,我肯定XD

ENG boxer佢想同我地傾下picnic d 野,,,,所以list好快就講完,,好!  之後我地唔知邊個話打邊爐=00=

boxer 話we may go to toilet after that........="   

Lunch同青衝去食,,,,KFC,,我同shirley share一碟飯,,,,,我地趕住練歌,所以早dd番學校..

跟住2堂maths堂,,,,我覺得好難,,,,,,可能我f.2對呢課既基礎打得唔好,,,唔係好識T_____T

不過點都好啦,,,,,我要加油=]]]!

中文堂我地依舊調位,,,,但係我地好嘈,,我都知道佢忍左我地好耐,,所以佢下堂唔駛我地調lu.......

放學我諗左好耐..唔知去ex2d練歌好定係去青衝好,,,,,所以我決定2邊走,,,humhum=]

我真係覺得自己好醒XD!

都係隔離課室者,,,=..=

不過106比人用左,,,我地就係平台練,,,,,去下青衝,,去下平台,,,,,,,,,,痛.

點知我地比賽遲左好多,,我練完之後係等既時間就青衝of course!=]

點知等等下6點先比賽,,我地係最後果隊,,,不過都好,,我地終於等到大業番黎,,

好開心=]=]]]]]]]]]]

我地就比賽,,首先唱誦詩..XD,然後旺旺小饅頭,跟住係青春舞曲..最後又番到旺旺小饅頭..XDXD

好GAG呀>,<!,,,,,,

走敆陣又見到BBS係馬路開會,,就咁就HEA左一陣.

番到屋企好夜,,.....