| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 22 日 星期四  |
我想死,,,T___T  |
分類: 未分類 |
我想死...T________________T
今日派成績單,,,,從來未試過咁差,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
MATHS,,,,,,,,,,,,,,
ENG,,,,,,我突然好鍾意上ENG堂,,,,一黎可以訓,,二黎佢講gammarway又學到野="
chem,,,就真係========================
中文堂過得好奇怪.......開頭我地睇人間有情,,,,,好好好好睇,,仲好好笑XD
但係唔知點解睇完之後個個訓哂,,,,,,,,,反應遲哂
lunch yoby同朱朱都唔得閒,,,,所以我就自己番,,不過就撞到黃雅雪,,就一齊行番黎=]
eng唔覺眼訓,,,,但係有d gammar唔明,,問左佢但係依然解答唔到我既問題=00=
mced,,,,,,,,,,,,唔講啦,,好攰
放學之後去圖書館借書,,,,之後落bbs rm玩................
我就背歌詞......之後小榮子話想唱歌,,,,所以我就上locker攡music書XDD
跟住佢竟然好似識哂本書D歌,,,,=00= 勁,,!
我覺得小榮子好好好好好好得意呀>,<!! 真係好可愛="
去到5點9先走人...=]]]]]]]]]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
2007 年 11 月 21 日 星期三  |
| 緊張....=" |
分類: 未分類 |
今日geog好似幾好....唔係好想訓=]
maths ,,做番f.2既數,,不過有d都唔記得左,,做下做下就會記得架啦..
我有信心XDD
中文,,,,,,,,,,開新書教,,睇書
CL今堂竟然有少少攰,,,,點解佢今堂唔搞GAG???
做3D
中史,,,,,,,,,,,,,,唉!
2堂eng,,做quiz,,做做下真係好眼訓....
佢比我地break,,yeah!~ 訓左一陣=]zzzz
之後就講gammarway,,,,,,,,,,,明d唔明d="=
算!
放學原本3C練歌,,但係最後就冇左,,,boxer就讓左比我地ex-2D練,,,
不過我地冇練到,,,,,只係吹水咁者,,,,,,,同埋電腦hanghang地,,,又播唔到歌,,
所以可以話係hea左成粒鍾="
番屋企,,,,,,,,,,............驚,,,,聽日話派成績單@~@ |
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
| 笑.....XDD |
分類: 未分類 |
今日好似冇咩特別野...
home e 就cut左好多布,,,,,,,眼花
chem真係唔知佢講咩,,,,,,我要追番d野先得!
hist上半堂有聽書,,,下半堂真係狂笑,,,,因為vi原來發現左成班男仔得 然 佢係著魔術貼,XDD
之後就愈講愈好笑,,,,KAKAKAKAKAKA
我地基隆上第一二行都係係度笑,,,佢知道都廢是話我地,,,只係啤左我地一下咁者..XP
咁係因為hist係最後一堂,,所以笑就令我帶埋落青衝,,,,,我成個青衝meeting都係度笑,,就係因為呢堂..XDDDD!
今日青衝試新位,,,,不過不太完善,,,仍雖努力修改,,,=]]]
番屋企,,,,真係HAPPY XPP,,,,,,,,,好耐都冇功課做=]] |
« | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | ... | 259 | »
|