BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 8
累積人氣: 6199
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


我想死,,,T___T 感動 分類: 未分類

我想死...T________________T

今日派成績單,,,,從來未試過咁差,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

MATHS,,,,,,,,,,,,,,

ENG,,,,,,我突然好鍾意上ENG堂,,,,一黎可以訓,,二黎佢講gammarway又學到野="

chem,,,就真係========================

中文堂過得好奇怪.......開頭我地睇人間有情,,,,,好好好好睇,,仲好好笑XD

但係唔知點解睇完之後個個訓哂,,,,,,,,,反應遲哂

lunch yoby同朱朱都唔得閒,,,,所以我就自己番,,不過就撞到黃雅雪,,就一齊行番黎=]

eng唔覺眼訓,,,,但係有d gammar唔明,,問左佢但係依然解答唔到我既問題=00=

mced,,,,,,,,,,,,唔講啦,,好攰

放學之後去圖書館借書,,,,之後落bbs rm玩................

我就背歌詞......之後小榮子話想唱歌,,,,所以我就上locker攡music書XDD

跟住佢竟然好似識哂本書D歌,,,,=00=        勁,,!

我覺得小榮子好好好好好好得意呀>,<!!        真係好可愛="

去到5點9先走人...=]]]]]]]]]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


緊張....=" 分類: 未分類

今日geog好似幾好....唔係好想訓=]

maths ,,做番f.2既數,,不過有d都唔記得左,,做下做下就會記得架啦..

我有信心XDD

中文,,,,,,,,,,開新書教,,睇書

CL今堂竟然有少少攰,,,,點解佢今堂唔搞GAG???

做3D

中史,,,,,,,,,,,,,,唉!

2堂eng,,做quiz,,做做下真係好眼訓....

佢比我地break,,yeah!~      訓左一陣=]zzzz

之後就講gammarway,,,,,,,,,,,明d唔明d="=

算!

放學原本3C練歌,,但係最後就冇左,,,boxer就讓左比我地ex-2D練,,,

不過我地冇練到,,,,,只係吹水咁者,,,,,,,同埋電腦hanghang地,,,又播唔到歌,,

所以可以話係hea左成粒鍾="

番屋企,,,,,,,,,,............驚,,,,聽日話派成績單@~@



2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


笑.....XDD 分類: 未分類

今日好似冇咩特別野...

home e 就cut左好多布,,,,,,,眼花

chem真係唔知佢講咩,,,,,,我要追番d野先得!

hist上半堂有聽書,,,下半堂真係狂笑,,,,因為vi原來發現左成班男仔得 然 佢係著魔術貼,XDD

之後就愈講愈好笑,,,,KAKAKAKAKAKA

我地基隆上第一二行都係係度笑,,,佢知道都廢是話我地,,,只係啤左我地一下咁者..XP

咁係因為hist係最後一堂,,所以笑就令我帶埋落青衝,,,,,我成個青衝meeting都係度笑,,就係因為呢堂..XDDDD!

今日青衝試新位,,,,不過不太完善,,,仍雖努力修改,,,=]]]

番屋企,,,,真係HAPPY  XPP,,,,,,,,,好耐都冇功課做=]]