2013年5月6日~~~~
OH~~DSE完左
ENG ORAL都考埋...
5點鐘報到...5點半就考完走得,哈哈,真係快手~~~
係報到室見到小學老師...
準備室準備都係佢...
6年前一齊準備畢業典禮謝詞
6年後係考場相見...
世界真細小小小,小得真奇妙妙妙,實在真係細世界,嬌小而妙肖~~
好啦,我high完喇...
今日輕輕鬆鬆咁離開考場...
番到屋企發現...
我身上仲貼張鮮黃色貼紙係心口,而上面寫仲我個姓同D字
突然覺得自己好蠢...路上既人睇到...會點
我係時間要諗諗做D咩好XDDDDD
|