開左學一個幾月,感受原來可以咁大⋯⋯
記得第一次去呢度面試,因為唔識路,又紅色暴雨,於是問人路
點知個D學生唔理我,望都唔望我一眼就走左去⋯⋯到入到呢間學校後,真係成日都俾我遇到呢D人⋯⋯
個日放學等極都等唔到車,幾經辛苦截左架小巴,下一秒就踏上樓梯上車時,後面有對年輕男女衝左上前拍卡上左車
然後個司機同我講:得兩個位咋,你唔好上喇⋯⋯最後我唯有後退排番去我條巴士隊,默默收埋我張八達通,然後等多20分鐘先有車⋯⋯
其實成件事好無奈,不過我又冇嬲過冇唔開心過⋯⋯可能係因為個日我朝早開始已經好黑仔XDDD
不過值得高興既係,中文教育係一個好有愛既科目,大部分人仲要同自己性格差唔多⋯⋯
而我竟然可以搵到D同我一樣笑點低到爆既人,兩個人每次笑完都同對方講:下次唔好再同我坐埋一齊!每次見到你都會肚痛!
當然當中亦不乏一D我唔鍾意既人⋯⋯
成班得30個人,仲少過中小學個時⋯⋯不過我仲未記得曬D名,哈哈哈!!
班入面仲要有個係信義AL,開左學成兩個星期先知XDD
最最最估唔到既係,我竟然可以搵到兩三個可以講心事既朋友⋯⋯
感覺當然同以前中學既知己朋友唔同∼不過當身邊有三兩個值得自己信任既人,係一件好有安全感既事⋯⋯
組爸係岩岩開學既時候問我:有冇為自己訂下目標?
我發現我既目標唔係D咩要學D咩要點要點⋯⋯
只有一個好簡單既諗法,就係係大學呢5年,我要繼續做番我自己,開開心心咁過呢5年⋯⋯
我覺得,有D野一旦忘記左,一旦放棄左,永遠唔會搵得番⋯⋯就好似最簡單既自己⋯⋯
一旦忘記左自己當初一D諗法,放棄左最初最簡單既信念,就再也回不去⋯⋯
|