|
話耐唔耐.話早唔早!
話咁快就黎完依個學期喇
大考差唔多到喇!
唔通真係要比心機溫書?
唔通讀書真係咁重要.
雖然溫書對我黎講唔難
但係我根本無咩上過堂
你要我溫書根本係一件難事
但係我一定會溫嫁!(多謝超級家族既屋企人)支持我!
不知不覺又到左最後雙週的一日了
今次既雙週我真係唔知可以寫d咩.
除左要多謝miss ho and bobby
係依個學期雖然發生左好多事.但係係班中令我最開心既就係一班同學仔/
依班人真係令好成日笑嫁.正覺F4
種有好多好多好好笑既事都係我腦海中慢慢浮現出黎
至於唔開心既事就多喇!我根本係老師既心目中永遠都係一個壞學生
一D好學生同我玩D老師都會反對.
之前同左一班壞人一齊玩.我都可以同佢地絕交啦!
上學期係咁比人捉.食煙.
雖然戒煙係好難.但係我都戒呀.到左依家有成50日只係一日食唔超過3枝
係依50日.有30幾日真係煙都無食過嫁.係咪好勁呢!
算喇.唔好提啦!
雖然真係好唔想離開你地.
我好希望可以同你地一齊升上F.4呀!
但係我自己唔好呀!
一次又一次咁錯.連一個係我心目中既人既說話都無聽到呀!
依家同佢講D咩都無用喇!對唔住都講埋.都無用喇
真係好想做番好呀!因為我真係好鐘意佢呀!
雖然佢係其他人方面係唔係一個令女.但係唔緊要呀.係我心目中係咪得囉
我依家知道左一樣野呀!
原來一個乖女係唔會鐘意一個壞孩子嫁!
我之前成日都諗乖女一定會愛上壞孩子.
所以我要做壞孩子令佢鐘意
一切都錯曬
佢唔係果D女仔黎嫁!
佢同其他女仔好唔同.
我鐘意既只會係佢一個.
足足2年了
2年又點.我一次又一次既錯
只會有依家既後果.
---------------------------------------------------(講到依到知啦!)
聽日會有下集.依個係上集黎嫁!
睇相啦!!!
右邊既係Monkey.可愛嗎?
左邊係馬利.右邊係大e
左:碧 右:嘉勇
左:子浩 右:方欣
右:朱美
左:子浩 右:大dee
 
左:大e 右:子浩
 左邊既係南南.依個係我鐘意既人.佢比一次又一次既機會比我
我就一次又一次咁失去.一次又一次咁犯錯!我可以點做呀!
我真係好鐘意佢.雖然我有諗過放棄佢.但係唔得呀.
放棄一個人好難嫁!我會不斷改變自己
我相信一定有依一日....係咪?
到時我會再次感動你既
要+油呀!
大家想唔想知正覺f4係邊4個呢!
咪就係我.大dee.大e.同埋子浩囉.
|