喂!你留左幾耐呀
 
  
                                


s!u虎兒
暱稱: ABC
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區


2009 年 6 月 7 日  星期日


3b再見了"]不想離開你地呀 傷心 分類: 未分類

話耐唔耐.話早唔早!

話咁快就黎完依個學期喇

大考差唔多到喇!

唔通真係要比心機溫書?

唔通讀書真係咁重要.

雖然溫書對我黎講唔難

但係我根本無咩上過堂

你要我溫書根本係一件難事

但係我一定會溫嫁!(多謝超級家族既屋企人)支持我!

不知不覺又到左最後雙週的一日了

今次既雙週我真係唔知可以寫d咩.

除左要多謝miss ho and bobby

係依個學期雖然發生左好多事.但係係班中令我最開心既就係一班同學仔/

依班人真係令好成日笑嫁.正覺F4

種有好多好多好好笑既事都係我腦海中慢慢浮現出黎

至於唔開心既事就多喇!我根本係老師既心目中永遠都係一個壞學生

一D好學生同我玩D老師都會反對.

之前同左一班壞人一齊玩.我都可以同佢地絕交啦!

上學期係咁比人捉.食煙.

雖然戒煙係好難.但係我都戒呀.到左依家有成50日只係一日食唔超過3枝

係依50日.有30幾日真係煙都無食過嫁.係咪好勁呢!

算喇.唔好提啦!

雖然真係好唔想離開你地.

我好希望可以同你地一齊升上F.4呀!

但係我自己唔好呀!

一次又一次咁錯.連一個係我心目中既人既說話都無聽到呀!

依家同佢講D咩都無用喇!對唔住都講埋.都無用喇

真係好想做番好呀!因為我真係好鐘意佢呀!

雖然佢係其他人方面係唔係一個令女.但係唔緊要呀.係我心目中係咪得囉

我依家知道左一樣野呀!

原來一個乖女係唔會鐘意一個壞孩子嫁!

我之前成日都諗乖女一定會愛上壞孩子.

所以我要做壞孩子令佢鐘意

一切都錯曬

佢唔係果D女仔黎嫁!

佢同其他女仔好唔同.

我鐘意既只會係佢一個.

足足2年了

2年又點.我一次又一次既錯

只會有依家既後果.

---------------------------------------------------(講到依到知啦!)

聽日會有下集.依個係上集黎嫁!

睇相啦!!!

 

             右邊既係Monkey.可愛嗎?

左邊係馬利.右邊係大e

左:碧       右:嘉勇

左:子浩    右:方欣

 

      右:朱美

左:子浩             右:大dee

左:大e     右:子浩

左邊既係南南.依個係我鐘意既人.佢比一次又一次既機會比我

                                                                                                                    我就一次又一次咁失去.一次又一次咁犯錯!我可以點做呀!

                                                                                                                    我真係好鐘意佢.雖然我有諗過放棄佢.但係唔得呀.

                                                                                                                    放棄一個人好難嫁!我會不斷改變自己

                                                                                                                    我相信一定有依一日....係咪?

                                                                                                                    到時我會再次感動你既

                                                                                                                    要+油呀!

 

       大家想唔想知正覺f4係邊4個呢!

                                          咪就係我.大dee.大e.同埋子浩囉.