♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
5月1號同2號.
同肥誠去左陽光打機
12點打到3點幾4點.
之後去踢波!
依2日都係咁--------
5月3---------
依日去左打波
同碧.馬騮.馬利.大e
馬騮個波比我打爆左
跟住我地又買番個波.
又打...
途中去左街市食野.
有相相嫁
post相時間~~
馬騮食野!! 碧 大e哥 馬利著到好似個大佬^^ . 碧好飽.你地睇下佢.食左好多野呀!!
我地5個一齊整既"i love u"