|
今日一早出左去
7點到坑口等南
--------------------
7點15到左調景嶺
食m記.有子浩..南..我...馬利
見到toby.包包佢地
拎番學校食
--------------------
8點45上車
出發去大澳喇!
10點幾差唔多十一點先到大澳.
--------------------
一落車.
就去拎d茶果
-------------------
幫木頭人拎冷3....
做工人tim.....^^
------------------
成班人去左少林門口集合.
講左d廢話就自由了
-----------------
我地一開始就去左開餐.
欣儀同我地一齊.有monkey同陳清
有好多好多野食呀!
 (聰明的女孩呀!!)^^
跟住就番去大街...
行左陣....
去左冰室食野!想唔想先食左d咩呢!!
(睇相)

依d係水餃麵
食完野再影.....(睇相啦!!)

係唔係想笑呢!!!!哈哈
去左拜神.....見到方欣姐.
(阿嫂呀!!)
去左海邊影相...影自己個影.
(左邊數起第一.1.大Dee 2.我 3.子浩 4.大E)
(大Dee哥)
子浩
終於到左2點30喇!!大集合
幫朱美影左(睇相)

等齊人...走佬!!!
上車大訓教
偷影左子浩
(子浩勁得意!!)訓教果樣
5點幾番到學校

7點幾閃人.....
塔mtr番...同一梅種有toby

8點番到屋企...
累死人喇!!唔打
|