今日同sandy,粉絲同呀雞去踏單車
8:45就到啦= ="
9:00就到齊啦
出發去大圍租車。
唔知係咪太耐冇踩,
好生疏… =P
之後真正出發Lu...
踏左一陣又休息,
踏左一陣又休息…
應該2個鐘既路程,
我地行左差唔多4個鐘= ="
期間又勁照相...
仲要擺post、做-單車-Models!!
好搞笑,笑死左XDD
之後,行左一條俾我地改左個名既路
『櫻花路』!
因為真條路好似...最衰D葉唔係粉紅色=)
之後踩左好耐…
結果,終於!
都去唔到"大尾篤"!
=_________________="
之後決定回程....
又返到科學園(沿途景點之一)
勁照相...
做表情,擺Post~~
之後呀雞行行下唔見左...
驚死0__0
最後四點幾五點回到租車處
4人完全累死了!!
Sandy走先..
和呀雞去粉絲屋企
佢屋企好明顯...
好有錢 $0$
竟然有6 sets DVD、音響
仲有Projestor同screen囉!!
屋企有Projector囉!
o 晒嘴 *0*
緊住睇PoPoLo
好好笑...
之後回家了
真係好累..
手腳要斷的感覺
面、手、腳紅晒...
我諗我半年都唔會再去>v<
|