foreverhelen
暱稱: 〢"*``櫻..〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009年論
等一個人
離婚協議書
天使和主人
寂寞
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
carman lam
car_mon
ChOLe姐
Jason
Mandy
SOphIa
wendy_yiu~傻婆
wingman
"M"eily
小諾諾]
好勁的na_leung
呀梅..
肥雞_kattt
劉文仔
鄭生
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 185
今日人氣: 14
累積人氣: 9472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


踏單車... 分類: 未分類

今日同sandy,粉絲同呀雞去踏單車
8:45就到啦= ="
9:00就到齊啦
出發去大圍租車。
唔知係咪太耐冇踩,
好生疏… =P
之後真正出發Lu...
踏左一陣又休息,
踏左一陣又休息…
應該2個鐘既路程,
我地行左差唔多4個鐘= ="
期間又勁照相...
仲要擺post、做-單車-Models!!
好搞笑,笑死左XDD
之後,行左一條俾我地改左個名既路
『櫻花路』!
因為真條路好似...最衰D葉唔係粉紅色=)
之後踩左好耐…
結果,終於!
都去唔到"大尾篤"!
=_________________="
之後決定回程....
又返到科學園(沿途景點之一)
勁照相...
做表情,擺Post~~
之後呀雞行行下唔見左...
驚死0__0
最後四點幾五點回到租車處
4人完全累死了!!
Sandy走先..
和呀雞去粉絲屋企
佢屋企好明顯...
好有錢 $0$
竟然有6 sets DVD、音響
仲有Projestorscreen囉!!
屋企有Projector囉!
o 晒嘴 *0*
緊住睇PoPoLo
好好笑...
之後回家了

真係好累..
手腳要斷的感覺
面、手、腳紅晒...
我諗我半年都唔會再去>v<