今日第一次係德愛出show呀~
感覺唔算太緊張
只是左break既時候同carmen and Sophia係咁傾
Recess既時候,
衝落去搵Ms. Chan Chan,搵唔到佢
衝落去打俾安sir,搵唔到
再打俾呀四,提佢要帶野
之後再去搵ms chan chan 上去音樂室姐
唔係好嚴重姐..=="(玩野?!)
Econ 堂上少左10分鐘
一落堂,就同Sophia衝落去搵呀四同呀翹
經過4C見到Carmen眼定定望著Ms AuYeung~Haha
落到去見到佢地係van仔搬野
我地又幫手
呀四又唔敢自已一個人衝入去
拎著2個大音箱企左係到
佢話:快D啦~我點入去呀!玩野呀?!
我:得啦得啦.....煩~!
之後搬晒入去
同Carmen,呀四從5樓既音樂室搬鼓
又去Hall搬.....又跑去拎"豆袋"
搞左30分鐘...出到啦~~~~
好多人睇呀!!!!!!!包圍我地...好high
出左天灰,he wasn't 2首
好快就搞定...佢地都話:冇啦?!
冇啦...想點呀????=3=
Sorry 囉......
一齊睇中樂...呀四話打鼓易過楊琴==
又搬....
搞左好耐,幫佢地又唔肯!!!哼~當我地"留"架??!!
之後上堂....Hensel話我地嘈囉~>"<
好累呀!!!!!!!!!!!!!!
放學偷走唔練歌~去搵ms chan chan,佢話我地好呀>////////<
有下次!!!我地有長期飯票啦....
去wendy 屋企吃喝玩樂
又去我家....走時.有wendy既雪條
Ps.多謝晒呀四同呀翹既helping~~冇左你地.唔知點算^^
P.s.s竟然有F.1對佢地有興趣?!不會吧......
|