好耐冇打過日記啦.....
有D對唔住小版子tim....=="
今日係家長日後第一個返學日...
都冇咩特別,,
都唔知學校點諗架
好心佢啦~返個一日半學就再放假..
不如俾我地放埋去啦!!
.....
上課,上課同上課....
悶到我每堂都會抽到時間出黎"釣下魚"
哈哈~~
放學同Carmen仔去了旺角...
衰人..用左我個5蚊!!!!!!
好彩都冇咩所謂姐~!
唔係"那個"5蚊都ok既__
之後去左鑽石山食雪糕
一直食,食,食.......
肥死啦~!!!!!!!!!!!!!
之後坐小巴回家去
.......
討論"what are our tea?"呢個問題
結論係:
男仔最好就唔好咁怕醜
唔好唔記得女仔都要有一定既矜持架~
如果唔係會令人覺得我地好cheap囉..
仲有呀__
唔好諗我地會做主動呀!!!!!冇可能
就算我鐘意你_你都要俾我覺得你都鐘意我先得架~!!!
.....
回家前大家又談了一會
發覺Carmen仔有好大的懶音問題~!!!!
連"講"同"趕"都講到唔3唔4
足足同佢"講"左15分鐘..
之後佢都係決定放棄了=="
獨自回家...在大門口遇到一個好似呀泰style既男仔
之後入去既時候,,勁尷尬>/////////<
佢入,我又入
我停佢又停!!!
好"樣"呀T^T
回家了..............................................
"天天如常 估你心情
等一個眼神求証 一閃擦過如流星
這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
其實我亦怕是錯摸心理
不想撲索來求証"
↑說我嗎??
|