今日返學..
諗住Sophia會帶《Emma》
點知佢冇...= ="
不過好彩Gilda有~LUCK!!
講真..D字唔難..不過頗長..
利用所有"機會"看完它
因為要趕起份ENGLISH SBA BOOK REPORT
POOR~
今日Janet 同我講佢個朋友D"愛情史"
(之前還有一些內容..)
我:咁個男仔靚唔靚仔架?
J:唔..麻麻啦,不過個女仔幾靚架~
我:☉o☉...咁個女仔都鐘意佢?
J:咁你又LIKEXXX
我:.....
J:哈哈~o 咀呢?
我真係唔知點答佢...
之後我同Carmen講,,
結論係:愛情真係瞎目架...無論佢幾"麻麻"都好
只要你鐘意佢,,你咩都唔會CARE~
之後..ECON要發奮唷~!!!!!
加油.\"/.!!!
堅持~IN ANYTHING
|