今日終於見到返學的路途上有了"生氣"啦!
因為好多學校都返學啦XDD
當然啦~亦都代表佢地要考試了...
一早就聽校長"訓話"又要聽高Form的人sharing
HELP!!!!!!!!!!!!
人地已經好眼訓架啦~
又唔俾人溫Econ喎!!>"<
之後中文要作文....玩完..
文學..聽故仔^^
唔知點解近黎"終於"愛上了Maths.了
喜歡solving equations!果樣可以solve到既心情超正!!
唉...一諗起Civi Edu. 個Board 就頭痛啦T^T
真係好對唔住D老師....SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我一定好快搞定架~
中史堂好快過..因為有黃燕珊在~哈哈
上佢堂真係好好玩~~
放學陪Carmen and Candy去M記..
見到"傳說中"的Gilman~
佢好似唔多喜歡我呢~不過佢好好人
仲請我飲可樂~THx A lot!!!!>3<
兩位人兄又唔抵得~又騙人拎左2杯Ice cream~
又後去買銀包....揀左好耐= ="
還是買回那個吧!!!
又去左SaSa~幫人轉銀包XP
Carmen 揀化妝品...
我在此重申:
我冇整爛你D野呀~CARMEN YAU~!!!!!!!!!
回家做BK REPORT
做到死左....搞殘了T^T~~
《懂了》好好聽>////////<
《懂了》--Tank
不該再浪費力氣 做些迂迴的事情
用眼神直接對妳輕聲細語
妳沒有別的表情 總微笑轉過頭去
輕易解開我傳送的謎
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
*不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了*
一直算不準天氣 錯過期待的場景
沒在彩虹出現那刻說愛妳
妳一定善解人意 知道我想的事情
所以下雨不急忙回去
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
*×2
|