Christmas Holiday之後第一日返學..
晨早咁早起身真係唔係幾習慣..XP
返學果陣又冇咩學生返學...都唔知係咪我間學校特別"愛"學生早返學...
我地連上堂時間都早過人囉...== "
但係又唔會早放!!
回到正題..
返到係咁交HW,
幾驚missing呀...>"<
結果都冇,,,大家對我既眼鐘LOOK都冇咩野..
唔慣姐..>/////<
D課好快過晒....
特別係HIST堂,,Elisa忙著...
大半堂自修...
哇哇哇...
幾驚英文SBA聽日交...好彩唔係..XDD
星期5交...
都冇咩時間架啦><
今日放學有Carmen陪...好開心XDD
佢話唔做星期1-5 lu~
佢仲話佢要CHANGE LOOK....驚驚 ☉o☉"
唔知會係咩樣呢...有D期待...
2007年咁就到左啦``
梗係有願望啦....
有咩?!祕密!!^^
都話係願望啦..講左就唔靈架啦XDD
突然聽上《咬唇》...
歌詞好準...
-若情感需要這執拗 落場後只許盡力去跑
-是說謊或是濃情蜜意 不愛下去怎麼會知
-問誰可保證你可靠 諾言是否終生有效
============================
會考前我一定會講架!!!
你要等我呀!!!1
|