今日係情人節~
大家都要幸福唷...^/////////^
返到去收到好多朱古力~sweet,sweet
又食cookies,蛋糕同芝士蛋糕
好味味XP
今日只係上左3科~
大家都提唔起到神
堂堂都悶到嘔...XDD
之後放學同Aily,Sophia,Carman&毛毛返屋企
大家食野
Aily走先....
之後6丁友返band
見到呀四同安sir
"好耐冇見"
好開心呀....
情人節快樂~~
之後安sir好快走
呀四又冇咩點理我地...
唔知呢.....等人嗎???
不過同佢講左"情人節快樂"
哈哈 =]
祝全世界:
情人節快樂
永遠幸福~
|