晨咁早就去左樂富,,
食野同SHOPPING
講真,,
冇咩野岩..結果"空手而回"
下個禮拜再去街
要買眼鏡同買33!
返到屋企
同細佬溫左成日書~
又睇左《在世界中心大聲呼喊:我愛你》
覺得個男主角都幾咸濕= ="
不過內容幾感動!!
裡面有幾句好正!
TAKE THESE AS EXAMPLES:
Ⅰ)夏日冬夜百歲後...悠悠夏日,漫漫冬夜,你在這裡安睡。
百歲之後,我也將睡在你身旁──放心地等待那一天到來吧!
Ⅱ)喜歡上一個人卻是把對方看得比自已寶貴
Ⅲ)只要你覺得好吃,我的肚子就飽了;
只要你高興,我就高興。
這就是所謂喜歡上一個人!
幾好吧!!
希望諸位喜歡啦~
今日身子好唔舒服...食錯野
今日又冇去BBQ..
SORRY~CHLOE AND 教會的朋友們
下次一定補番數!!
又完了一天....
呀梅封信又唔記得寄啦= ="
|