今日返左band
諗住問安sir好多問題..
去到既時間
氣氛極為"灰"
睇到呀四好似俾人"圍"囉
好似佢做錯事咁~
之後,,
去到練"戀愛ING"
Sophia做得唔錯..!!>////<
安sir話我地做得唔錯唷..
呀四好down囉..= ="
之後我地話下次練既歌俾佢地聽
佢地係到奸笑!!
原來HI-5之前都係揀過呢2首
我地真有緣呢..^^
之後安sir落一落去
我地就玩cosplay!!
我做鼓手
Wen.&Soph.做主音
carmen做bass[ 一樣 ]
好玩~
之後又調
我做bass!
carmen打鼓!
一字記曰:亂
但係好好笑.....
Then,,安sir 講左個"重任"俾我地
問我地意見
詳情唔講啦...
但係本『陪審團』一致裁定:
被告罪名成立!!
不被判用器材!!.\ /.
安sir話我地都算係:積極、進取、aggressive[ = ="]既一隊
是好事吧....
今日無論返學果時、係學校、係band都好開心!!
p.S. Sophia~sorry呀!!!!!!!!我唔知會搞成咁
真係好對唔住呀..對你媽媽也說聲吧!
|