第一次感到真正的無助..
難道我以前所感覺到既野都係假既??
夢?!
但係點解你又要俾希望我呀?
sorry呀..
係我既敏感吧..
回家後痛哭了一大頓
把對你既"野"一次過還番俾你
但係..
得咩?!
『忘記是不需要努力
刻意的忘記=忘記不了』
每一次諗起你..
我就好唔舒服啦
見到你同佢一齊
我知你地可能冇野
但係..
我相信我地之間已經由"可能"→"不可能"啦
變成了朋友
"朋友"既關系係好難去改變
根本你就不想去改變吧~
所以..
現在應該係我放棄同走既時候
星期五我要冷靜
如果真的...我會努力
但,相反
我不會傷心~
因為是我既意內中事
請你不要再俾希望我啦
真係夠啦..我唔想再這樣下去了
因為..
我仲係鐘意你
唔想你同我都難做..ok?
〈非君不嫁〉
和他消失火花心要硬拖拖拉拉心要死
凡事也有限期 捏緊一泡空氣
縱使死心蹋地 仍受氣
假使爭氣 往事當一套戲
和他一起假使不快樂應該早一點跳機
無謂傷到真氣 就當純屬運氣
沒那分權利擁有他 純嬉戲
我的傷悲 獨個看戲要哭至想起
*忘記了他 卻極愛他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無瑕
然後給他刮花
既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若必需公價
如果那代價不菲也不怕*
和他分手等於給我尋找新風景不要緊
磨滅當初心癮 便發現誰亦襯
別理會誰贈愛情運 誰走近
煥發身心 忘記過去也不算損失
要放生他 才讓我內心一朵花萌芽
新情人也許能代替他
想 定會想他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無暇
然後給他刮花
既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若要等一下
隨心放任免得牽掛 不怕
未來一位總會等待我 別怕
|