今日同carmen送BB返學
途中係咁講ba ba D野....= ="
講到傻左..
因為我地真係太愛 ba ba 啦...-口-
返到去...
傾左一個行動名為"射燈行動"^o^
目的係想比驚喜比ba ba佢地唷.
哈哈~!!
我同carmen為"最高領導人"
~★~★~★~★~★~★~★~★~★~★~
呢個行動"無論遇到咩問題都要繼續!!
有2條路比同胞們選:
1)一齊合力做好佢!
2)唔洗指意踏入band房半步!!
2條路!2選一!!
內容不便公開,
有意參加者
可以向我or三car姐查詢
電話為:23xx xxxx(我的)
23xx xxxx(三car姐)
多謝你們的合作
報告完畢...
★~★~★~★~★~★~★~★~★~
就係咁啦..
之後成日都講ba ba D野
講到佢"此人只應天上有,落得凡間幾回眸"
太誇張了吧..不過真的是這樣!!
之後成日都諗住"佢地"
Helpppppppp......
我愛[[[[安之家]]]]]]
可以身為此家人仕
係我既光榮唷!!
|