5... 今日天氣真係好... 心情都特別好... 但係 要同B仔返學就一D都唔好!! 仲好眼訓tim... then 返黎屋企, 睇左5集"東大特訓班" 搞到一D功課都冇做到 結果... 都係搞到5點幾姐.. ~★~★~★~★~★~★~ 大Car(果名有人叫我咁叫= =")同我一齊改名 嘻嘻..好好笑~ 結果..叫 Pledge!! yeah~係咪好型呢?? 雖然我都係唔係點識讀 但係佢好有意義架!! 係解: 承諾 OR 友情的信物 好正呀~right?? 又係開心既一日....