今日,
冇咩特別野發生
但係
5點幾果陣同媽子去買菜
買下買下...
一睇果錶
哇~
19:20分~
死啦
因為我期待著既『東張西望』就播啦
[[[那時我唔知佢會播,但係我都要睇!!!!!!]]]
馬上跑回家
趕到...
終於播啦
佢係咁播咩『劉青雲XXXX』、『吳卓羲同楊怡XXXX』.....
愈睇愈冇mood
就係係我最down既時刻
突然播『日本人氣組合w-inds.同fans既視像會議,fans有幾興奮呢?』
哇~
成個彈起左囉
又尖叫...
結果比人罵><
不過都值得ge~
見佢未播
打比polly、Carmen同wendy
一齊hapi~
雖然都唔係好長
但係真係好開心架!!!!=]
|