今日返左教會,
發生左唔少野...
我冇心情打lu~
之後又去Band
點知安sir佢地又唔返啦
咁26/8咪唔使出show?!
我諗諗下...
係喎..
咁我咪可以去w-inds. 既 funtion 囉~
之前返到屋企睇睇下..
愈黎愈煩~
又要登記
又冇人陪我去
又要晨咁早去排隊
搞到我都唔知去唔去好!
最後我決定唔去啦~!
但係我真係好唔捨得架
雖然佢地講過聖誕前黎
但係確實日期都唔知~
咁我都唔知我幾時見到佢地
我又好似好對佢地唔住咁呀~
今次係一個好寶貴既機會黎架....
雖然係視像
w-inds.見到我地
我地見到w-inds.
我覺得正係好好玩架...
宜家都冇機會啦...
無法想像沒有他們的日子,
現在心情像失戀般
腦袋裡完全是空白
只是知道面上留下一道又一道的淚痕.....
|