今日驚死我啦.... 今日要知我派去邊班呀.... 好驚呀人家 今日早上入左hall 做散學禮, 真係"拍爛手掌"囉... 累死人啦~!!!! 之後 我好快就知道左Polly仔入到4A 我已經好擔心 好驚我入唔到呀>"< 結果... 我入到4A呀 好開心呀^v^ 不過呀Yo入唔到.... car..仔都入唔到>"< wendy入左4E 佢好似唔多開心囉... 唉... 真係有人歡喜有人愁啦~~