foreverhelen
暱稱: 〢"*``櫻..〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009年論
等一個人
離婚協議書
天使和主人
寂寞
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
carman lam
car_mon
ChOLe姐
Jason
Mandy
SOphIa
wendy_yiu~傻婆
wingman
"M"eily
小諾諾]
好勁的na_leung
呀梅..
肥雞_kattt
劉文仔
鄭生
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 185
今日人氣: 17
累積人氣: 9372
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


贏了~我們的辯論比賽贏了!! 驚訝 分類: 未分類

哇...
好野!
我地的辯論比賽贏左啦
題目係:男士應享有有薪產假
我地係正方,
我地係對3C
當然啦
他地就係反方....
我地好驚我地會輸架
因為...
我地只係用左一日時間去準備
係一日呀~!!!!
但係人地用左成個星期去準備
搞到我都好唔好意思囉
"我地輸係正常既,我地贏係賤既..."
我真係好認同呢句話囉.....
講返辯論比賽呀
有3個評判:梁麗霞老師,Mr. John Chow同陳經祥老師[[[始終都唔熟,
                                                                            唔好直呼其名啦....]]]]
佢地都一致認為我地係勝方...
賽果....3:0
當我地聽到呢個賽果既時候
個個都呆左...
靜左2秒
我仲倒抽了一口氣呢.....
不過,
我真係好開心架
因為....
我真係好想為3B爭光...
小Tim又要走
我想我做好D野
然後比小Tim作為一份禮物啦~~~
聽日要PBL Presentation..
我都好希望我地可以做好D...
贏到"Best of the best"!!!
不過都未可能架啦
因為..
老師往往都係對3A有好感架啦...(=.=")
我地要贏就要好比心機...!!!!
用實力..
唉...!!!!
不過!
今日贏左,
Mr Chu話請食飯架...
嘻嘻
又有一餐飯著落lu....^^