早晨
我係katrina!!!
這日記是我幫包兄打打打打打的~~
今日考phy
考左9個字
之後諗住同小kat返屋企
點知....................................
ina...
遲到wor...
遲左開始添
搞到o係school wait 左3個hours
等到傻左lor...
12點先開始"
仲要db曾考添
好失敗喔!!!!!!!!!!!!!
之後呢小kat就去左了包兄家了
o係包兄家吃了個午餐(包飲包食)
睇帶帶"
呆sit><"
之後發lan ja....
不想多講了(((((可以睇返小kat diary)))))
包兄發覺...
好像越來越喜愛鄭元暢了
糟糕了!!!
好像對w-inds.唔住
包兄好似有d怡情別戀了
點算
tmr就是包兄生日了
小kat話送一份厚禮比包兄
多謝晒
|