今日要返學
不過回到正常日子,
可以唔洗同BB返學
又可以同Carmen"癲"啦XP
今日Maths Re-Quiz
睇黎又衰左啦......
Then,
中文堂變左Hist堂(= =")好無奈...
到左Lunch之後,
又係Eng 堂
不過,
阿雞話要比返20蚊Ms. Ng
佢比左$10我
之後同Ina講"我宜家比$10你,另外果$10係Helen到"
之後,我同Ina玩......話"If you can catch it,I will give it to you~!"
之後佢竟然唔要....走左去囉......XP
之後我比$10佢果陣
特登捉著佢對手,又"篤"佢塊面
佢塊面好Cream feel呀
好得意唷~
阿雞唔抵得......
落堂之後又"篤"過.....我當然"有殺錯,冇放過架啦"~呵呵><
之後AA睇跆拳道show....o 嘴......=o=
放學去唱歌呀.......
6:00返家.......
|