今日好平凡咁過
Eng 堂 Play game又輸
要係Monday Lunch唱歌(係Playground)
我收到風
Maths Quiz又去唔到平均分~14啦
Tim Chu的承諾又飛到"舞雷公"咁遠lu~唉
放學睇Mr Chu
未到我地
所以同阿雞同Wendy係度玩
玩"麻芝Gu"同"粥仔遊戲"
玩到傻左咁囉
笑到痴線^口^
Then,同Chu Sir傾左好耐下都......
之後我同阿雞發現左文太係點叫Mr Chu
佢講:朱仔,朱仔.......
笑到我地死左囉
文太又話:我遲D打你比你,呀!你阿媽會唔會誤會,話有個"女仔"打比你架
朱仔:唔會!唔會!佢開心就真...............
唉~問世間情是何物呢???(= =")
到左今晚8:10
突然想起要睇w-inds.線上radio,
即刻奔去電腦到.......
好彩我迫到位炸~
Wendy唔得呀,睇唔到呀佢~可憐
我真係好開心唷~
我可以"現場"睇到佢地
唔知做咩~
涼平今晚好搞笑唷
搞到小慶同小龍笑到傻左咁呀>口<
Lucky!!!!
|