今日sInG CoNtEsT,
我尋晚收到PoLly風,
有GrOuP,唱"永遠之途中"呀¬
我好HaPi呀>////<
結果佢地拿左GrOuP的冠軍呀
我好開心呀
我拍手拍到手都痛埋呀><
不過我真係好開心呀
跟著返小學,同Car_men,Wendy去
結果去到先知cancel左囉¬
好無奈呀
跟著去等呀梅呀
好耐.......好耐..............好耐.....
then,
同sophia,Wendy走先呀死仔><
then,
去m記食野(人:我,梅,chloe,鄭X聰同周XX)
審鄭XX係咪like 梅
點知見到莊XX同呂XX
哈哈
then
梅同chloe上黎吃飯,
11點先走
可想而知
宜家幾多點.................
|