今日都唔知做咩,上課好眼訓呀!! 好想zzZZZZzZzZZZZZ 好慘呀~好似冇上堂囉 跟住.......Art 堂要performance呀~ 我要作歌呀!! 我作[ AGEHA ]^^ 好心急呀~
放學同WeNDy去買豬心~ 好搞笑囉~~^__^ 可以用一個字來形容佢→傻 跟住佢上左我屋企囉~ 睇佢地D野~ 差唔多7點先走呀~
跟住我開始玩電腦~ 宜家同CaRmEn玩對戰呀 玩法:不停出w-inds.相,作一D招數名~ 好好玩架!!