嘩!!
嚇死我啦!今日要派Maths.,Phy同Hist~
我最驚果D竟然一日派晒佢.........
唔係瓜!!
結果......
我全部pass呀!
嘩~直頭要開香檳慶祝啦
(眾:Pass炸!唔係全部100分呀!醒下啦~= =)
我Maths.仲過埋個Target mark 添呀!
好感動呀!
不過呢~
我"肥"左中文呀!!
我親愛的中文呀!
我最"口古"佢唔到既中文呀~
跟住個FormTest 同Exam我一定要有進步架!!
我相信我一定得架
宜家我可以好輕鬆咁過我既星期六、日啦!
聽日就要派Bio 啦~
唔知D成績點呢??
講返尋日煩既問題....
"究竟我買唔買[Thank]好呀??
我宜家又煩過啦~
又想買,又想唔買
買又好似唔多抵,唔買我又好驚我會後悔呀~!
點呀??
唉~煩完一樣又到第二樣•唉>____<
(眾:你再"唉",成個香港D樹都要禿頭啦~_~)
|