今日係Polly第二日冇采我啦! 我好想同佢好番架!但係佢唔采我都冇辦法架~ 對住佢我講唔出[sorry]呀~好慘呀!
講返今日做過D咩啦! 今日上Geog堂都好明,唔難 Maths.派Quiz,又肥左囉~ 但係我明架!!我一定要努力呀!!一定要入4A!! 後來幫Ina做野啦同阿雞........ 之後又問佢Eng D野啦~ 之後睇到Tim Chu "順便"咁問埋Maths. 我又好明囉~ 我Maths.好有信心!!
後日要Form text 啦~好緊張呀~~ 我要努力呀!奸爸爹