今日派Bio 呀~
我竟然有5字頭呀~(out of 65)
全班第二呀~
(眾:值得鼓掌!!)
我好開心呀~
成為我下次要考好D的推動力呀!!

ThEn,都冇咩特別的事發生啦~~
返到屋企,開電腦囉~
同Carmen做左幾個心理測驗~
有好多都同佢一樣呀!都唔知係唔係跟個佢多啊~
佢又seNd冇D eNG SonG 比我呀
好好聽呀
又上M.I.
睇返以前D野,有D感觸........
過左今日,我就正式鐘意左w-inds.一年啦~!
呢一年好似過得好快咁呀
呢一年w-inds.令我改變左好多(^v^)
我都唔知點解,我無論做親咩事,我都會諗起佢地:
1)英文作文啦
2)P.E.跑9分鐘啦
3)行街果陣啦
4)就連我上課,要寫個字個頭係"w",都立刻寫個w-inds.出黎囉
.
.
.
就連我考試果陣,我都哼住佢地歌仔呀!!
你話我恐唔恐怖呀?!
話我唔係w-inds.的fans 你都唔信啦!!
其實我都唔知我可唔可以捱到第二年!
唔係我唔想呀!
而係有太多阻力啦!
fOr eXamPle:我 ma ma 啦!
仲有我D親戚呀!!
個個都話佢地唔好,話咩影響學習喎
雖然我都覺有小小,但係我相信我得架!!
總之,一句到尾!
我既本命永遠都係w-inds.的!!永遠!!
|