今日我返左教會...
因為天雨關係,冇得去踏單車
諗著去打羽毛球
又book唔到場==
結果係度玩"大富翁"
無奈...
之後去左竹園...
好好玩,
查理C定唔知查理B病左...可憐唷~早退
被查理C定唔知查理B玩死囉... .\ /.
有一個新黎既...
佢個樣好得意架....
好QQ
佢笑起上黎好得意架~~
估唔到佢係Form 7囉(=.=")
查理B定查理C教我同Carmen同Wendy
真係被佢玩死囉
練左10分鐘先同我地講話錯架囉
唔知佢想點!!!!
P.S仲有一個新黎既...唔多like佢(Carmen同Wendy一致認同)
P.S.S, Sophia同Carman lam 都有去
我地到果陣佢地未到,去左M記"頹廢"一番...
下個星期去捧佢地場呀....
準備螢光棒啦....
|