走完一個又一個 都唔知學校想點 早個排, Ina話要走 今日, 小Tim又話要走, 搞咩呀...... 想佢走果D又唔走 唔想佢走又走! 嗚嗚嗚嗚....... 唉... 聽講 今年有12個老師走呀!! Lam lam,小Tim,Ina...... 余爸爸好似下年都走啦 陳經祥話要退休喎.... 死啦 人才冇晒啦! 咁我地呢班學生咪"無家可歸"囉! O~my God!! 今個星期又要辯論啦 死啦 唔知會唔會輸tim~ 噢.... 不要走 大鐘即使敲響 你別放開手