哇~ 今日係我既大日子呀... 因為媽媽同我去買手機呀 好開心... 我買左Sony Ericsson z550i 好靚呀[[[我覺得]]] 不過 返左屋企之後先知 原本我冇USB線架... 咁點入歌入去呀>< 諗著可以去"腦地方"買啦 點知佢話冇囉>"< 結果找左Johnson幫幫手... 佢好好人呀 好開心 聽日就有機用啦 萬歲~!!!!!! 好啦 今日心情靚呀~ 所以又貼野啦...