今日係Chloe 15 yrs old既生日呀
hapi brithday!!
今個禮拜要正式上堂啦~
其實都冇咩特別既心情既
但係覺得每一科都好好玩咁囉~
好鐘意中四既課程呀!!!!
可能我只係"三分鐘熱度"啦~
覺得好有新鮮感囉....
希望我可以keep 住呢個心情啦
講真..
呢個星期真係發生左好多事
我都唔係好記得啦
但真係覺得好開心架~!
尋日知道左2件好開心既事呀..
件都唔講得...Carmen仔唔比講呀...><
不過唔緊要啦`因為我都好想有個驚喜比人ge....^^
w-inds.出左"boogie woogie 66 "啦[[[在此,要同w-inds.講聲sor~因為我都係唔識讀boogie woogie =.="]]]
真係好開心呀
一出就上左第2位啦係Oricon 榜到^v^
真係あなたたちを謹んで祝う`!!!!
希望可以去到第1啦.....
之前有消息話小慶會"自已"出碟
聽到左之後有D唔開心..
晚上知道左個消息係真既....
好唔開心呀.....
慶太ソロデビューだって!10月18日発売!
1、道標
2愛のカタチ(ひらがなかな?
リボーンっていうジャンプのアニメのエンディングのタイアップ!
マジだからね。いや、本当に!
708 名前: ◆SD897wuJPY [] 投稿日:2006/09/05(火) 18:58:15
本当にネタではないのであしからず!
今69買ってきたばっかなので急いでたのでちゃんと張ります。
10月18日 w-inds.橘慶太ソロデビュー
慶太作詞です。
1、道標
2、愛のカタチ 2曲です。
DVD付きでドキュメントのやつです。
710 名前: ◆SD897wuJPY [sage] 投稿日:2006/09/05(火) 19:10:07
いや、普通に
「w-inds.のなんとかって人がソロデビューするんだよ」
って言ってどっか行って紙もってきて
慶太會在16號個人表演,
「橘慶太が10月16日にソロデビューだって」
って言われて、紙見せてもらいました。
予約の紙あるんですけど、手書きなんで別に載せても意味亡いと思います
とりあえず他にも知ってる人いると思うんすけど。いないですかね?
ベストALの時もソースなしで疑われた。
紙を見せられた時に携帯で撮ろうとしたんですけど、一応男なんでやめました。
とりあえず以上です。
はいはい。予約の紙って店の紙だから。
ショップ用の新譜表を客に普通あげないから。

我都唔知點面對好...............
我鐘意既係w-inds.
咁我應唔應該支持小慶呀?
如果我十卜,會唔會對小涼同小龍唔公平呀?
如果我唔十卜,小慶會唔會因此而冇晒信心呢?〔我指既唔係只係因為我而令佢唔hapi〕
心情有DD down 啦....
如果時間能夠倒流,但願回到那時只有童真的那一剎
沒有比賽,沒有壓力,沒有分離
有的只是笑面和純真的感覺
那不是最好的嗎?
但,事實永遠都是殘酷的
無論心裡面的叫喊有多激動
都不能釋放,
只因...不想你受傷~但願你快樂
永遠的心願...可能留在心中
成為深刻的遺憾.....
|