今日係細佬既生日
同佢講聲"Hapi Birthday..."
今日德愛有咩新學年集會...
尋晚已經冇咩點訓架啦
仲要講埋D好悶既野囉
完全呆了
之後,上課室
交D通告呀~info form呀etc...
放學啦咁又
去搵carmen仔,
我死係個窗到對住carmen做出kiss 既鏡頭
又係到死叫"佢"的名姓~呵呵
激死carmen
之後同Polly仔出街食飯
之後買一些"不見得人"既東西
P.S.昨日媽咪同我同BB求左條"上上籤"喎....無奈
我應該Hapi嗎??
最近喜歡上的小豬,
覺得佢好得意、唱歌都ok ge、跳舞有w-inds.既影子←(最主要既原因XDD)
台灣歌手最suki(日文:喜歡)既歌手
仲有呀
佢D歌都好得意~
嗆司嗆司係其中一首.....如果喜歡,就看看吧
|