尋晚好夜訓,
成點鐘先訓
之前我sd左sms比安 ba ba
點知...
個死人安ba ba零晚3點幾sd sms比我!!
嚇死我呀
"冇啦啦"比佢嘈醒左
激死我啦!!
不過佢講左D好感動既野
好開心有個咁既"老豆"呀>/////<
『我已經視安sir為我daddy架啦!!哈哈』
之後訓返
但係好早都比人嘈醒左
開左一陣電腦,
食野~
之後做功課
發覺咩都冇帶番黎
都唔知做咩...
then問三car 姐借黎copy
途中,我地傾左好多野呀~
我同三car 姐講
當果2個男仔"逗"我地果陣
我見到安ba ba個樣超惡呀!!
驚驚!!
但係睇得出佢係好保護我地兩個架!!
好開心>/////<
二佬璟係想上台唱架!!
但係又話咩痛咩痛
唉~
唔想上就唔會猜la!
大男人!!!
我同三car姐都話大佬灝好認真呀尋日!!
當我地"癡線"果陣
得安ba ba同二佬璟笑
佢就輕輕帶過
大哥...
你笑下啦
三妹同四妹鐘意你笑個樣呀
雖然做野緊要
但係都要"忙裡偷閒"架!!
發覺安ba ba真係好疼我同三car姐呀!!
疼得有點"無法無天"了!!
喜歡給人重視既感覺
嘻嘻!!
二哥太情緒化啦!>"<
一時唔開心,一時就癡晒
三姐話佢好似係有錢仔喎= ="
因為太多原因啦
唔想打^^”
講完之後我都覺呀!!
講講下...
又講到我地同其他staff既關係都好左
尋日認識左好多新staff
唔算"新"既
只係之前唔熟姐^^”
同佢地既關係都好左好少
因為可能我地太傻同太好笑啦>v<
連佢地都好似好鐘意我地,
好開心呀
又有miss
(一個都呀泰好尊敬既miss,二佬睇到佢之後扮細佬,頂佢唔順!)
佢黎比社區中心既宣傳單張比我地派
then,我同大car好落力推薦人黎我地社區中心
個miss見到之後
當住二佬面話我地係好義工!!
二佬唔抵得
又係咁推薦人~細路仔!!
之後又有高層同我地講:bye bye啦~靚女
安ba ba聽到之後超驚喜!!
講:咩你地咁受歡迎既??
哈哈!!
尋日真係好開心架!!
好想永遠返band既日子or做義工既日子都可以咁開心!!
愛上做義工
更愛安爸爸、大佬灝,二佬璟同三car 姐!!
|