尋晚
我同媽媽應左我而家仲有返band
佢都冇對我點...
尋晚又約左ba ba 今日lunch見面
係8號仔!!
佢話會唔會太"楊"...
我話:『最危險的地方=最安全的地方』
點知佢答我:
如果你咁講既話,不如對住校門講!!= ="
今日,
lunch真係去左搵佢
係我第一個發現佢先架!!.\ /.
之後好好笑咁講完 [ 其實都冇講過D野 ]
走人...
最後得番我,carmen 同carman[ = =" ]
安sir扮唔識我地~超好笑囉XDD
哈哈~又見到ba ba可愛既一面啦!!XDD
放學返左band
因為我,sophia同polly話要練class performance,
所以冇啦啦返左band....
carmen都有去!!
*carmen 你欠我$2!!XP
返到去要同ba ba練歌
超好笑囉
又聽到ba ba唱歌呀>/////<
兩個字:搞笑XDD
polly起初死都唔肯sing
結果咪一樣sing [ = ="]
女人...唉...
ba ba仲話佢把聲幾好tim 呀!!
證明我身邊既人都有"一技之長"^o^
之後番屋企lu....
沖涼果陣,
"唔小心"地喊左.......
諗起ba ba 3月就走啦,
對佢認識又唔多...
識左佢3個月都唔知有冇= =
去到3月~最多都係大半年炸!!
對佢既認識又唔多喎..
雖然佢話會有人會黎代佢
但係..
我地又要重新適應過"佢"囉
況且,
我地對ba ba 好有感情架~
仲有呀~
"佢"有冇ba ba 咁搞笑,有型,可愛,成熟,有才華....
最重要既係:
有冇ba ba 咁錫我地呀?!
又唔知佢會教感點喎..
雖然係仲有呀泰同呀四係到
但係佢地係"鐵三角"黎架ma~
缺一不可呀!!!
諗到呢到
眼淚又落下了
一顆顆的淚珠從眼眶中落下...
但係~
到時ba ba走過陣
我一定唔會喊
因為[ 我也會藏著感謝,『笑』著和你說再見 ]
到時只會說: 安sir,bye bye 啦~
P.S. ba ba 是2月16日生日架~水瓶座[ 佢講架~唔係我亂講架!! ]
|