今日係黑色星期四!!
撞到好多"黑"既野呀!!!!!!!!!
好想喊呀...
放學,,
同Carmen同Sophia去藍田
乘MTR時見到日本人!!
Carmen分唔清日本發音同鄉下音..
笑死XDD
去到一齊行街街,,食野野!!
好溫馨-v-"
之後返屋企...又好好笑!!
晚上努力做功課
之後寫信..打俾Chloe
知道佢係竹園撞到"佢地"
好可憐呀...一次都無撞過,,
難道真的無緣T^T
可憐的Helen~
知道好多唔應該知道既野
某某同某某都有咩咩!!
呀邊個知道左好咩咩!!
唉.................................唉
|