琴日,好多謝你感毫不餘地感數我既衰野出泥!
好多謝你牙小明!5係我都5知我有感多缺點呀!
不過,你5知就5好起blog度亂打!
我從來冇比過面色你睇呀!
你話我意為自己好得意,
你話我扮可愛,
你話我過份關心!
所以我今日決定5再出聲!
我5想你再話我扮可愛!
你琴日所講既一字一句,我記得好清楚!
重會永逺記住,直到我既生命終結!
亦即係話我一定5會忘記你講過既野!
因為,我唔想比自己重複犯錯!
而且我係人泥架!
我唔係你!
我絕對需要人地關心架!
唔單止需要!係必要!
我話你聽!我係鐘意同文雅傾計呀!
至於文雅會同番你講就係令一回事!
5係我要佢講你知!
如果你係要全世界人憎你恨你既!
恭喜la!你既方法岩左同埋目標已經逹成la!
如果你依然想變番以前一樣感開心就番轉頭la!
老套D講句'回頭是岸!'
重有我真係冇比面色你睇呀!
我都5會理你感受!
只限你!
你已經令所有人失望!
我講任何野都5會就你!
我5想感做!你迫我架!
我都5想我既情緒再因為你而好似坐過山車一樣!
-----------------------------------------------
好開心呀!放左學之後起家教會bbq!同唱K!
之後又同我哥,劉XX重有肥南打War game!
我發覺起呢刻係呢個星期裡面最放鬆架!
好free好自由呀!
雖然係朝朝早玩嗰支探熱器!冇乜真實!
但都好好玩!
有時候將自己代入角色裡面都好開心!
扮警察?好天真!不過令我明白到朋友真係好重要!!
多謝呀!呀哥!劉XX重有肥南!
不過肥南,你好扺死呀!
|