今日係學校一年好多度既午間音樂會
係由我、melody重有媚媚做司儀!
雖然感小型既難就5係好難!
但我都竞然有怯場!
唉!好采都好順利地完成左音樂會!
希望下次時裝設計比賽做司儀同埋4月17號到我做表演嘉賓5好怯la~
_________________________________________________________
重有,聽日就係全方位學習日!
好采5洗同隻大肥船一組啫!