今日係F.5既last day!
我哥都番左學!
不過同時帶左好多煩惱比daisy
因為Daisy驚呂梓樂揾佢去影相留念,
所以,佢地就一朝早問我呂梓樂有冇帶相機,
講真!呂梓樂會5會帶相機我都5知,
不過阿哥你又真係煩左D!
我問過Daisy對你既睇法!
佢擔心既係你依家既思想太過想得復雜!
佢驚你對小明有誤解,你如果升左head之後會5比佢升Sin!
所以daisy佢5想你再有呢種想法!
daisy佢話叫你5好再諗感多!
努力考好會考la