今日既朝早又真係鬼死感5開心,
小明話係我5理佢5係佢5理我!
但係我今朝起後面同你講野你都5理我la!
於是連續2個小息既最尾都走左入廁所
可能有好多人都5知我咩事,但係我依家已經冇野la~
到左放學!5知點解,成件事既關鍵人物都出曬泥!
當中有好重要既「和事佬」-鄧融、e-man冇左你地都5知點收科!
跟住就一次過KO曬所有既問題!
當然問題重有好多未解決既!
5指感少!而且嗰種感覺已經好怪!5再好似以前!感開心....................