| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 6 日 星期四  |
|
=[ |
|
今日
有DD時間N吾開心=[
明明同自己講過一定吾可以喊
今日過左LUNCH'
我以為自己一定吾會再喊
點知衰左
成長新動力果陣
收到D卡
已經勁勁勁想喊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
牙2
吾好走..可以嗎?!
我真係很喜歡你牙
MY FD=]
點解你要走
真係好吾想你走=[
今日喊
都係因為你
真係好吾捨得你
+2
I LOVE YOU=]
仲有N多野想同你講
係信到先講LA=]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
婉婷
今日你第一次正喊我
我真係好吾開心
叫你吾好介手
你吾聽
叫你吾好喊
你又吾聽=[
我真係好吾開心
FD...
點解有吾開心吾同我講?!
就算我幫你吾到
我都好想知道你有咩吾開心
下次
吾開心
記得講比我知牙
吾係我同你離婚嫁XDD
總之
要開心D牙!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日又喊-口-
都係有N多人安慰我=]
好THX你地!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JENNY生日大快樂=]*
好似遲左小小-V-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幼稚園~TWINS
還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往 兩手必需放
但我不想放 邊哭泣邊回望
然後到這一天 在這一天 走出世界
早告別學堂 人大了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況 就會想歸去
父母親的堡壘 不管麻煩事幹
*不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
成年後 什麼都不可再 有成人遷就
不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
可見將來 日子總會有 順逆流
不過此時 獲得的愛顧 無私愛顧 未夠*
凡事也要小心 沒趣得很 請不要再
迫我做大人 年月卻太很狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓 個鐘的塔跳
課室鐘聲響了 雙手為何在震
REPEAT*
|
| 發表時間:2007-12-06 06:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 126 | »
|