今日
勁吾開心
勁多人喊
週會::+2..蚊蚊同埋車車
數學堂::牙婷
lunch打左鍾,聖經,英文::我-口-
放學::婉婷[[我都有小小]]
真係好吾開心
因為佢講左一句
我喊足幾堂-v-
我知佢係講下笑
但係我都忍吾住
但係都有開心ge
就係都好多人氹返我地=]
jenny,,牙俊..軒軒..豬仔..婉婷..bobo..牙婷..牙晴..章章..牙冰..牙蚊..+2''奇奇
仲有miss鍾同埋miss lai-口-"
唉
好吾開心
仲有
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+2
吾想你走牙
最好吾好走la=]
留低一齊玩
吾好咩!?
你走左
我同蚊蚊同車車仲有好多人都會好掛著你
吾好走la=]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
牙婷
吾好吾開心la
我知道要搵到一個好夾ge人係好好好好好難
如果真係有緣
一定可以返泥你ge身邊嫁ma...
加油la=]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jenny
無論我地邊個女仔喊
你都會安慰我地
你真係好好人
同埋好夠fd牙
thx=]*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
婉婷
sor
今日放學正喊你
我無心嫁
我吾知你反應會咁大...
唉
吾好吾開心la
開心d ma=]*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
豬仔..軒軒...牙俊
thx你地今日氹返我
特別係牙俊
佢好好笑
但係喊緊吾識笑-_-
行行下街唸唸下就係到笑
由其係陳方安生=麥當當叔叔
同埋果句
"拎支原筆插佢屎忽"
超正!!
但係
唉
算
吾講
總之你喱樣真係好死
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日
第一次為你喊...
夜晚聽歌
宜家先知道
朋友仔
係可以聽到喊
最多握握手 一起散散步 你大量 你寬容 你是未來濱崎步
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度
懊悔昨日那麼嘈 然後在霎時之間想起我父母
我也不想記起 為當天襯衫似你 便心急妒忌
其實我 都很小器 對不起 只因常常在你附近 便拿著你出氣
◎原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
再次握握手 只想你以後 有眼淚 放心流 冷淡令人很難受
無論日後路怎麼走 彼此老友角色似舊
以後在動氣關頭 回望著這場爭吵想想 也很醜
REPEAT◎
像望著自己的至親 往往太奮勇鬥嘴
以後再不懂事過人 如何共我戀人熱吻
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
夜晚
同婉婷講2句MSN
一路傾一路喊...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雞昌
THX你夜晚陪我傾MSN
氹返我
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|