今日好開心ar∼
我同成班親戚(好多好多)去左大e屋企ar∼(有花園嫁,勁大)
我5:00p.m去到∼估唔到我係第第第二個到左∼
咁我地全部人都齊哂ge時候∼咪玩左一大餐!!
玩到6:30到la∼就食dinner lu∼
食食食...(8:00)
食完,d大人去打麻雀lo∼(大人=8,細佬仔=9)
而我地細佬仔就去花園玩下隻狗仔同埋玩uno lu∼
玩到10:00到la∼
我地睇睇睇電視∼(d大人仲打緊)
睇到11:00到la∼
我地就同d大人講講講我地其中4個會係呢到過夜∼
(表妹詩,表妹翹,表姐程,我)
之後有其他個d就走左lu∼(除左打緊麻雀個d人)
之後,我地玩誠實定大膽∼我輸得最多ar∼
我地就訓左一陣∼再起身傾計la∼
傾到到到5:10分就訓lu∼
我差唔多累死la∼
之後咪同佢地shopping∼
返屋企打番日記
有好多利是ar∼
|