今日係上學期最尾返學ge一日ar∼有小小唔想tim!
人地學校校校都冇咁早嫁la∼唔制ar!>,<
算la∼都係講番今日d野la!!
好似平時咁返學la...
返到學校,就睇書(學校要ge)∼
睇完,就上家政堂堂堂∼ 好開心ar∼
因為比miss鄭讚我同陳芷瑩整既野食好叻叻叻ar∼
比人咁讚一讚∼開心死我la!he...he...
估下係咩野食!係...唔識打^^
算la∼想知打比我,我咪答答答你lo∼
上完家政,咪返去課室過小息lo∼
個小息都好悶下嫁!
小息過左lu∼咁我咪返埋位坐lo∼
死伍sir黎左,咁咪上(科學)堂lo...^^
上埋呢堂咪上另一堂!差唔多又黎一個小息la∼
呢個小息冇咁悶la!因為有人陪陪陪ar∼
小息過左∼咪又係頭先咁返埋位上堂lo∼
上哂lu!好yeah!
食lunch!@@
...食食食...
食完就放小息∼咪同阿tony仔玩下lo∼
玩葉啟森ge衫∼哈哈哈
今日提早放學,咪早左放學lo∼
同朱朱&1d五ge女仔一齊放學∼之後,朱朱唔記得左拎番佢個袋∼
所以我咪返屋企先∼個1d班ge女仔咪同朱朱返學校lo
傻傻地ge朱朱呵!呵呵呵

|