今日白痴痴痴咁就搭車返學∼勁唔想lo!
不過,呢個禮拜只係要返2日咋!!正lu>,<
因為25號放新年假la!好開心ar^^
25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25
今日返到學校就去還條key比人地∼之後...
就睇書(學校要)睇完書書書咪上堂囉∼
對數學卷呀∼比之前差左呀∼本來要70分嫁∼
而家47分咋∼比媽咪知知知我咪死得∼
不過...我中史聽老師講都唔差嫁!(仲未對)
咁都放心dd啦∼
對完卷,而家小息都同朱朱一齊呀!所以好開開開心ar∼
咁早放假都唔知做乜好ar>,<
約人去街?!可以掛>,<
放左學學學,朱朱咪陪我等車搭lo^^
車到左,咪上車∼同朱朱講byebye
之後就返屋企﹏訓左教教教ar∼

|