今日係第三日ge考試(中史&普通話&基教)
普通話我冇冇冇冇溫到ar~唔知合唔合格呢??>,<
考哂呢三樣﹏仲有野考ar~好似係全港中一都要考嫁!!
考哂哂哂哂... ...
考完咪同郭燕瑜&陳芷瑩&江x倩同埋一個1D班ge女仔去m記食野野野野lu...
食完la~
我走左先,我冇野做咪返學去等朱朱囉~~
點知... ...點知一返到學校﹏就見見見見到朱朱&另一個1D班ge女仔la~好yeah!
我地咪上去搵阿sir問數數數囉~(聽日考數學&音樂&體育)
問完,我就搭26號車返屋企lu~~
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
|